Subscribe:

Ads 468x60px

2014. augusztus 20., szerda

Egyetem-blogok

Sziasztok! :D

Élek ám még, élek. Csak a blog nem nagyon :) Így több mint egy évvel diplomaosztás után ez talán annyira nem meglepő. Új bejegyzéseket nem nagyon fogok már közzétenni, de az e-mail címemen továbbra is elérhető vagyok, sőt az ide érkező kommenteket is figyelem. (Szóval nyugodtan szóljatok hozzá több éves bejegyzésekhez is :D)

Ahogy eddig is, úgy továbbra is segítek szívesen, amiben csak tudok, de azt minden kedves érdeklődő vegye figyelembe, hogy már sajna nem vagyok naprakész a tanszék életét illetően, így ahogy telnek a hónapok (évek...) egyre kevésbé vagyok megbízható információforrás. De! Írjatok nekem bátran (a mai napig sok-sok e-mailt kapok), jellemzően 24 órán belül válaszolok, elvégre a monitor előtt élem az életem :D (Kivételt képez ha éppen nyaralok. De ez ritka.)

Rátérve a címre: a minap kaptam egy e-mailt linkcserével kapcsolatban. Kiderült, hogy más berkekben is kedvet hoztam az "egyetem-blogok" indításához! Akit esetleg érint vagy csak érdekel, a Semmelweis Gyógyszerésztudományi Karáról is lehet mostantól olvasgatni az nagy interneten, méghozzá itt! Ezen felbuzdulva, illetve azon, hogy már jó ideje a Károli japán szakáról is íródik (csak úgy magától íródik, igen :D) hasonló blog, úgy döntöttem, ki is teszem oldalra ezeket a címeket, és ezzel egy időben egy huszáros vágással önreklámra is adom a fejem, hiszen szeptembertől az ELTE Fordító- és Tolmácsképző Tanszékén koptatom a padot/széket, és persze erről is kell blogot vezetnem, nyilván.

Ha tudtok még hasonló blogokról, netán pont ti magatok írtok ilyet, írjatok akár itt, akár e-mailben, és kiteszem a linket :) Egyetem-blogok, gyülekező! :D

7 megjegyzés:

lex írta...

Hola! :) Ú, bakker, máris rohanok a fordító-blogodra, mert mostanában igencsak kacérkodok a gondolattal, hogy ha tavasszal lediplomázok, akkor lehet, hogy elmennék egy fordító-tolmács masterre ősszel... vagy maradok PR vonalon, ez még a jövő zenéje ^^ Mindenesetre örülök, hogy újabb, aktuális blogot indítasz ;)

Sedna írta...

Sziaa! :D Örülök, hogy örülsz :D És csak támogatni tudom a fordító-tolmács törekvéseidet, persze nem akarlak befolyásolni :P (Meg kokurenciát teremteni magamnak o.o :D)

Sedna írta...

Szia! :)

Úgy látom mi japán szakosok úttörők vagyunk a témában, nagyon helyes! :D Ki is teszem a linkedet oldalra :) Egy kalappal a további félévekhez, BA-n is, MA-n is! ^^

Névtelen írta...

Köszönöm, neked is egy kalappal :)

Niki írta...

Kedves Sedna!

Néhány hónappal ezelőtt váltottunk egymással egy-két e-mailt, amikor még vívódtam magamban, hogy mégis mit kezdjek az életemmel, hogy jelöljem-e meg az ELTE japán szakát. A végén nyuszi voltam, és nem tettem meg. :D (Mondjuk 459 pontommal bejutottam volna simán, de mondjuk nem is ez volt a bajom, hanem csak nem szerettem volna messzire elkerülni szeretett szülővárosomtól...) Utólag is köszönöm még egyszer azt a sok információt, amit megosztottál velem. :)

Azonban sebaj, nem bántam meg a döntésemet. :) Helyette más, szintén érdekes szakot választottam: germanisztika azon belül pedig nem a németet, hanem a néderlandisztikát, azaz a holland nyelvet. Teljesen idegen számomra ez a terület, ugyanakkor úgy gondoltam, megéri. Szeptembertől a Debreceni Egyetemen fogok tanulni, és úgy döntöttem, hogy elindítok ezzel kapcsolatban egy blogot, mert egyébként nem volt sok információ erről a szakról, ezért is vállaltam fel az úttörő szerepét.

Itt a blogom címe: www.de-holland.blogspot.hu
Még nincs kész, de néhány napon belül fogok kitalálni valami jó kis dizit.

Kicsit sokat beszéltem (már megint), de úgy gondoltam, ezt mind el kell mondanom. XD

A fordítói MA-dhoz sok szerencsét kívánok! :)

Sedna írta...

Kedves Niki!

Szívből gratulálok a sikeres felvételidhez! Ha Debrecen közelében élnék, én sem akarnék elmenni onnan, teljesen megértelek :D (Az az egyetem hihetetlenül gyönyörű, nem tudom annak idején említettem-e súlyos elfogultságomat vele kapcsolatban :D) A néderlandisztika nagyon jól hangzik, szerintem jó választás volt :3

Nagyon örülök, hogy blogírásra adtad a fejed!! Ki is teszem a címét ide, sőt szerintem a fordítós blogomon is eljátszom ugyanezt az egyetem-blogosdit.

Hajrá! :D

Sedna

Niki írta...

Igen, akkoriban is említetted, hogy milyen gyönyörűnek tartod a helyet. :D Valóban az, nyílt napon egyből beleszerettem a látványa miatt! :D Az ELTE-t bizonyos munkaadók (meg minden máshol) nagyobb értékűnek tekintik, de úgy hallottam, hogy Debrecenben is nagyon jól megtanítják, amit kell, szóval csak jó lesz. :)

Megjegyzés küldése

Minden hozzászólást örömmel fogadok ^^